woensdag 27 december 2017

The Woman In White - Charing Cross Theatre


Voor de matinee ga ik vandaag voor een tweede keer naar de revival productie van 'The Woman In White'. Eerder zag ik een van de eerste previews en een uitgebreid verslag is hier nog na te lezen. De voorstelling maakt mogelijk nog meer indruk dan eerder en het is opvallend hoeveel veranderingen er nog zijn doorgevoerd in vergelijking met de previews. 

Het blijft raar om een musical die je zo goed kent ruim tien jaar later in een nieuwe versie opnieuw te zien maar de makers zijn er wat mij betreft volledig in geslaagd. Inmiddels is ook 'The Woman In White' in het Charing Cross Theatre weer een klein stukje theatergeschiedenis, maar ik ben erg blij dat ik deze fantastische versie twee keer heb mogen zien.

Deze voorstelling zag ik 's middags op woensdag 27 december 2017


© foto Darren Bell